I forbindelse med de nye EU-forordninger om opbevaring af personlige oplysninger, kan vi meddele følgende:

Når du melder dig ind i Horsens Kulturhistoriske Forening vil vi gerne have dine kontaktoplysninger, nemlig navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Dem passer vi naturligvis rigtig godt på. Oplysningerne vil ikke blive videregivet til nogen tredjepart, men vil kun blive brugt af foreningen til at informere om foreningens aktiviteter, samt evt. at tage kontakt i forbindelse med afviklingen af foreningens arrangementer.

Såfremt du som medlem ønsker at modtage elektronisk kommunikation fra Horsens Kulturhistoriske Forening, eksempelvis beskeder om arrangementer, som foreningen eller samarbejdspartnere som Horsens Museum og Byarkivet afholder, skal du ikke foretage dig noget ekstra.

Du kan til hver en tid framelde dig elektronisk kommunikation ved at kontakte foreningens formand.